Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, augustus 07, 2005

Tsja.....

Het is een rage, ik weet het. En ik hou niet zo van rages. Doe meestal m'n eigen ding. Ik koop kleren omdat ik ze leuk vind, niet omdat het mode is. Ik lees boeken omdat ze mij interessant lijken (of bij gebrek aan beter), niet omdat ze in de bestsellerlijsten staan. Ik luister naar muziekjes, en heb geen flauw idee of ze in een top zoveel voorkomen.
Maar nu heb ik een blog. Zoals zo veel mensen, en zoals er dagelijks nog veel meer van bijkomen. Hier komen mijn gedachten, dromen, ideeën en weet ik wat nog meer. Of het interessant is? Ik heb geen idee. We zullen het vanzelf merken.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kom je binnenkort helpen, kunnen we samen weblogje knutselen. Lijkt me gezellie!!!
Ziet er trouwens leuk uit hoor meis. Tot snel!!
Kus

3:23 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home