Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zaterdag, oktober 15, 2005

Oeps

Vandaag is het wasdag. Toen ik net de tweede was in de machine stopte, gooide ik op de automatische piloot vloeibaar wasmiddel in het daarvoor bestemde vakje. Tenminste, dat was de opzet. Ik had echter de fles wasverzachter in m'n hand.

Geen probleem natuurlijk, je gooit er gewoon nog een scheut wasmiddel achteraan. Alleen is het zo jammer dat was nummer één ook op deze manier is gewassen. En hangt inmiddels al weer aan de lijn. Erg fris ruikend, dat dan weer wel.

Maar ik ben vast niet de enige die wel eens van die domme acties uitvoert. Hoe zit dat met jullie?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahahaha:)
Leuke acties zijn dat toch altijd, he. Heeft iedereen denk ik wel eens.
Zolang je het niet zo doet als ik ooit (een computeronderdeeltje van ca. 500 gulden onnadenkend weggooien en je daarna een half jaar afvragen of je het niet toch ergens had opgeborgen), valt het wel mee denk ik.

1:09 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Volgens mij zijn zulke acties niet uitsluitend voor jou bestemd.
Sommige menden hebben ze alleen wat vaker dan andere. He Corine. HIHI. ;)

1:12 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Tuurlijk Gwen. Ik ook van jou!

@Michiel:

Haha, zo heeft J. ooit de kabel van de digi weggegooid, met het idee dat het ergens anders bijhoorde en toch niet gebruikt werd!

3:40 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home