Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, september 16, 2005

Weekend

Mijn vakantie begint al direct goed en vooral afwisselend. Zaterdag speel ik de hele dag "pitpoes" op de Alphense Oldtimerdag voor de TVR club. Compleet met kort rokje en shirtje met logo. Van tevoren moet ik nog even goed oefenen in het charmant over de motorkap rollen en in- en uitstappen zonder inkijk. Hoewel ik denk dat de meeste mannen dat geen probleem zouden vinden. Ik heb al horen zeggen dat SBS6 (bestaat dat nou nog?), Hart van Nederland en nog meer pers ook vertegenwoordigd zullen zijn.

Zondag breng ik door bij een groep van zo'n 30 vrouwen met een gezamenlijke hobby; scrapbooken. Voor de leken onder ons, dit is het creatief inplakken van foto's. Samen met de andere meiden van het designteam van Scrapbook Nederland geven we 4 verschillende workshops. Dit beloofd heel gezellig te worden.

Ik ben er klaar voor!

1 Comments:

Blogger Gwendolin said...

oehhhh, ik ben jaloers. :(

5:49 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home