Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, oktober 16, 2005

Wist-je-dat...

... er gisteren in de kroeg weer vreemde dingen zijn gebeurd?
... ik weer eens geleerd heb dat ik eerst moet denken en daarna pas moet doen?
... als ik dat gedaan had er lang niet zo veel gelachen zou zijn?
... er dan ook geen cola door m'n neus naar buiten was gekomen?
... je zo hard kan lachen dat het geluid op houdt maar je buik nog gewoon doorgaat?
... dat ik wel 6 rondjes om m'n as kan draaien zonder om te vallen?
... soms toch wel wat hulp nodig had om de wereld stil te laten staan?
... een vieze-oude-kale-man-met-sik z'n best deed om indruk op te maken?
... hij nog veel beter z'n best deed nadat ik zei dat ik 15 was?
... dat hem dat écht tot een oude en vieze vent maakt?
... ik toen maar naar de andere kant van de tent ben gevlucht?
... ik daar een heel interessant en diepzinnig gesprek heb gevoerd over lichaamstaal?
... met iemand die ik zo'n jaar of 8 geleden voor het laatst heb gesproken?
... hij daar zelf waarschijnlijk geen benul van heeft?
... ik me nog steeds afvraag of de vraag "Ben je wel eens vreemdgegaan?" meer impliceert dan slechts een vraag?
... de vraagsteller in kwestie zelf een onlogisch en ongeloofwaardig antwoord gaf op mijn vraag waarom hij die vraag stelde?
... ik nog nooit zo vaak het woord "vraag" in een zin heb gebruikt?
... er vast nog veel meer is gebeurd wat de moeite van het vermelden waard is?
... mijn hoofd momenteel niet in de positie verkeerd om daar verder over na te willen denken?
... ik een groot deel van mijn zondag verslapen heb?
... er vanavond de saaiste verjaardag van het jaar wordt gevierd waar mijn aanwezigheid verplicht is?
... ik liever dat ook voorbij geslapen had?
... jullie vanavond of morgen daar vast wel verslag van krijgen?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Maar het was gezellig je weer eens te zien :)

Groetjes

Marco

5:48 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Zie je wel!

Ik wist dat ik wat vergeten was te vermelden!!

5:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

zo te lezen heb je dus een hele leuke avond gehad

10:21 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home