Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, december 23, 2005

Speciale behandeling

Omdat Oh! zo'n lieve jongen is die niet van dialoogjes houdt heb ik speciaal voor hem mijn logje van gisteravond herschreven.

Ik had Gwen aan de telefoon, want ik wilde weten hoe het met haar date was gegaan. Helaas gaf ze haar antwoorden op een erg ontwijkende manier. Na enig doorzeuren van mijn kant bleek dat haar date naast haar op de bank zat.

Het kan aan mij liggen hoor. Maar persoonlijk vind ik de dialoogversie een stuk beter uit de verf komen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahaha!! Je kunt ook zonder dialoog een tekst smeuïg maken hoor... Ik geef je een voorbeeld (als ik zo brutaal mag zijn)

Vol spanning draaide ik het nummer van Gwen. Al de hele avond zat ik met een vraag in mijn hoofd: hoe zou het zijn? Wat waren de spannende details? Zou ze huilen? Zou ze gelukkig zijn? Ik wist het niet.

Nadat de telefoon een aantal keer over was gegaan, nam Gwen de telefoon op. Tot mijn teleurstelling kreeg ik echter op geen enkele vraag een fatsoenlijk antwoord: alles werd afgedaan met een ontwijkende reactie. Mijn uitval 'dat ze niet zo flauw moest doen!' hielp ook niet. Behalve dan dat ik er toen achter kwam dat het onderwerp van gesprek naast haar op de bank zat... Oei.


Zoiets. Of anders natuurlijk. Dialoogjes kunnen trouwens heel leuk zijn hoor :-) Laat Oh! maar kletsen af en toe ;-)

2:35 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Mo: :-)

@Rose: Hahahaha!!! Je trekt nu wel mijn standpunt in twijfel... Je hebt ook gelijk nauurlijk. Maar omdat het een telefoongesprek was vond ik in dit geval leuker om een dialoog te doen.

2:43 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@Corien: Hahaha! Ik begrijp wat je bedoelt. Maar nu weet je dat het dus op twee manieren 'leuk' gebracht kan worden... je kan het zelfs combineren!! :D

2:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hm.
Werd ik zojuist belachelijk gemaakt?

* schrapt Corine van linklijstje *

;)

10:02 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: Natúúrlijk niet! Ik zou niet durven. ;-)

En trouwens, ik stónd niet eens op je linklijstje.

Sjonge sjonge, ik heb niet voor niets het woordje "lieve" in de eerste regel geplakt.

:-)

10:48 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik kan natuurlijk nu volhouden dat je vanochtend wél op mijn linklijst stond... maar sommige grappen moet je niet te lang doorvoeren!

11:36 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

*gaat ook voor dialoogversie*

7:13 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home