Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, februari 03, 2006

In het park

Ik fietste door het park. Op sommige stukken van de slootjes en de vijver lag nog ijs. Daar zag ik twee waterkippen. De ene zat op het ijs. De andere zat op de eerstgenoemde waterkip.

Ik weet niet wat het mannetje voor plannen had. Het moet wel een mannetje zijn geweest, want vrouwtjes-waterkippen doen niet aan zulke idioterie. Waarschijnlijk had het beest gewoon koude poten. Maar een grappig gezicht was het wel.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je moet creatief zijn om de kou tegen te gaan, moet die kip gedacht hebben. Voor zover als pluimvee werkelijk diepzinnig nadenkt dan...

7:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zichzelf lekker warm houden, wel slim!

8:27 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Of ze deden iets anders waarbij je ook op elkaar gaat zitten :-)
Hoe doen waterkippen dat eigenlijk?

9:17 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: een creatieve waterkip... Vreemde combinatie maar wie weet! :-)

@Renesmurf: ja, maar wel zielig voor die andere kip. Hoewel, misschien dat zij er wel een warme rug aan over hield

@Goentah: dan zie je alleen nog maar een stukje snavel van het vrouwtje boven het water uitsteken, hij laat haar nog net niet verzuipen, want dan is de lol er natuurlijk af

10:31 a.m.

 
Blogger Francine said...

Misschien waren het kamasutrakippen :-)

10:51 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Waterkip... klinkt als een carnavalhit!

1:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dit doet me heel erg denken aan mijn geweldige :S log over eenden.

http://www.gewoongertjan.nl/2006/02/01/wijze-lessen-over-eenden/

Spam!

:-)

Het woord van nu is overigens rkkajhmb, ik vind het een bijzonder woord.

8:08 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Francine: in het park, waar allemaal kindjes rondhobbelen? brrrr

@Mo: dat kan zo'n kip toch ook niet helpen?

@Oh!: leef je uit zou ik zeggen

@Gertjan: ik dacht aan mijn stukje toen ik jouw stukje las! :-) Al vooordat je het hier gespamd had

9:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Okeej :) Maar ik was lekker eerder ;-) Had me dan ff een trackback gestuurd joh :-)

jqpfjiok en groetjes,

Gert Jan

9:48 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home