Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, september 16, 2005

Dieptepunt

Sinds een jaar of vijf ben ik de bezitster van een C-cup. Niets mis mee, prima mee te leven. Een push-up eronder en er ontstaat nog een mooi decolleté ook.

Alleen zaten de laatste tijd mijn bh's toch wat ruim. Het was dus tijd voor een bezoekje aan de lingeriewinkel. In plaats van de standaard bh maat uit het rek te graaien vroeg ik vanmiddag een verkoopster om advies. Kordaat greep zij een meetlint en nam mijn maat.

Ik heb sinds mijn allereerste bh niet meer zoveel van die dingen gepast als vandaag. Uiteindelijk verliet ik de winkel met een bh die uitstekend paste. Het enige probleem... Het is een A-cup.

Uit frustratie heb ik in de winkel ernaast een paar veel te dure maar o zo stoere Diesel gympen gekocht.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

10:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Kan me de frustratie wel b-tje voorstellen, maarja, wat doe je eraan...

Volgens mij moet je er maar gewoon van uit gaan dat die ene winkel de dingen verkeerd gemerkt had ;)

12:23 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home