Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, oktober 16, 2005

Raadselen der HTML

Ik heb net een poging gedaan om de standaard info hier wat op te vijzelen. In de preview ziet het er perfect uit, precies zoals het de bedoeling is.

Online klopt het echter voor geen meter. Ik heb geen idee waar het aan ligt, en hoe ik het terug moet draaien. Voorlopig blijft het maar zoals het is, het zal wel even duren voordat ik de zin weer kan vinden om me erin te storten.

Ideeën over hoe het wel moet zijn overigens welkom.

4 Comments:

Blogger corinepien said...

yup...

10:42 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Hou maar op met dat HTML...ik snap er ook geen jota van! Ik vond het al geweldig knap van mezelf dat ik een linkenlijst kon maken....meer zit er niet in, geloof ik.
En hoe moet je de RSS erbij zetten? Pff..geen idee...
Als je wijzer bent geworden, laat het mij dan ook weten! Succes ermee!

11:55 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ook ik wosrtel er nog elke dag mee. Als ik naar jullie logs kijk ziet het er zo leuk uit en ik kom inderdaad ook niet veel verder dan wat links, plaatjes en zo. Dus tips zijn zeer welkom!

11:43 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Misschien kunnen we een clubje oprichten. De VZV of zo. Vrouwen Zonder Verstand van HTML. En zodra een van ons eindelijk wat door heeft,het dan aan de andere doorgeeft in voor iedereen begrijpelijke termen. ;-)

12:27 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home