Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, februari 06, 2006

Vakantiegevoel

Ik lig languit op mijn rug en voel hoe de warmte in mijn lichaam trekt. Ik geniet van het zuchtje wind dat mijn haren in mijn gezicht laat kriebelen. In de verte hoor ik mensen lachen en is dat geruis niet net de zee? Ik voel hoe mijn spieren zich ontspannen.

Mijn gedachten dwarrelen stuurloos in het rond. Ik denk aan een boek dat ik pas gelezen heb, aan het avondeten en herinner me flarden van een droom van vorige week. Ideeën vallen omstebeurt, volstrekt onlogisch mijn hoofd binnen. Ik laat ze rustig zwemmen.

Opeens is de warmte weg. Het vakantiegevoel is voorbij. Maar gelukkig kan ik volgende week weer een kwartiertje onder de zonnebank.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik neem me voor morgen te gaan, de eerste x in 4 jaar oid. oordopjes in en genieten :)

2:42 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Als je daar een vantiegevoel van krijgt heb je het mooi voor elkaar!

5:18 p.m.

 
Blogger CeeBee said...

heb ik ook altijd. vanaf deze week ga ik naar de sportschool waar je een keer per week gratis onder de zonnebank mag. jammie!

6:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Waar kwam het zuchtje wind vandaan?

Ik heb geen ervaring met zonnebanken (en dat kun je zien!), dus dit moet je echt even uitleggen.

7:25 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

kewl

9:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik wil ook.....kom je m brengen? Ik mag niet rijden met mijn lamme vlerkje momenteel

9:41 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

ik wil ook ene bruin kleurtje :(

9:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Toch lekker als je regelmatig even een shot vakantiegevoel kunt krijgen!! Geen idee hoe dat is trouwens, zo'n zonnebank. Heb het ook niet echt nodig.

10:00 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Hmm...als ik dat zo lees, krijg ik ook weer zin! Ik krijg er alleen wel altijd een 'blikken kont' van :-(

10:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik ben vorige week ook nog ff geweest. Heerlijk. Ik val ook altijd in slaap, deze keer was ik een beetje verbrand. Vakantiegevoel, ja zomer! Ik kan niet wachten.

11:19 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Felix: oordopjes?

@Renesmurf: ja, ik word er echt helemaal relaxt van!

@Ceebee: dan heb je echt een goede reden om naar de sportschool te gaan! ;-)

10:34 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: er zit ventilatie in zo'n apparaat wat je aan kunt zetten als je het te warm krijgt

@Gwen: ja he :-)

@Penguin: ik denk niet dat ie op m'n bagagedrager past

10:35 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwennus: dan ga je een keertje mee!

@Neilz: dat dacht ik ook altijd, totdat ik 2 weken geleden werd meegesleurd door een vriendin. Het kleurtje is voor mij ook echt bijzaak. Het gevoel dat het veroorzaakt is gewoon heerlijk.

10:38 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: ik geen blikken, wel een verbrandde! ;-)

@Act: dat is tot nog toe nog niet gebeurd bij mij. Dat van dat slapen dan.

10:39 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

zonnenbanken maken een vreselijk kabaal. ik wil branding horen en meeuwen :)

*gaat gelijk op zoek naar meditatie achtergrond geluiden*

11:14 a.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Hmmm... ik heb snelbruiner op mijn sportschool. 5 min in zo ene kast staan ogen stijf dicht, en je lijkt wel een magnetron broodje!

*ping* klaar

7:06 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Felix: al wat gevonden?

@Gwennus: en jij zeurde om een bruin kleurtje? Gaan zou ik zeggen!

9:25 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik ga gewoon ook weer. Mijn zusje heeft vorige week de trend weer gezet en nu ik dit lees krijg ik er gewoon weer zin in...
En ik altijd maar roepen dat de zonnebank niets voor mij was... het heeft me wel enigszins beschermt tegen het verbranden vorig jaar in Tunesie!
En ik krijg er sproetjes van!!

3:57 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home