Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, augustus 11, 2005

Projectgroep

Ik luister naar een groepje jongens. Afluisteren? Ik vind van niet. Ze praten luid en duidelijk, en bovendien vermaak ik me op deze manier uitstekend. Ze zijn een jaar of 26/27 en hebben samen behoorlijk wat plezier. De verhalen gaan over en weer, met één gemeenschappelijk thema; vrouwen. Of liever meisjes eigenlijk. "Want dan kun je ze nog wat leren". Omstebeurt bespreken ze hun laatste 'project'. Bij de een gaat het fantastisch, bij de ander zijn er wat problemen, iets met bezitterige vriendjes. Die kunnen inderdaad best lastig zijn. Dan komt de volgende met zijn verhaal. De buurvrouw vroeg of hij een oogje in het zeil wilde houden tijdens haar vakantie. Haar nichtje zou op het huis passen en ze hoopte dat het allemaal goed zou gaan. Hij heeft inderdaad goed op het huis gelet, en ook nog op het nichtje, aangezien hij elke nacht bij haar in bed heeft doorgebracht.

Maar de vakantie is weer voorbij, dus de rust ook. Of toch niet? Het nichtje blijft maar bellen, sms-en, msn-en en weet ik wat nog meer. Hoe komt hij in Godsnaam weer van haar af? Hij zucht eens diep en kijkt zo moeilijk dat ik in de lach schiet.

Ze draaien zich om en kijken me aan. O jee, ben ik nu een volgend project?

1 Comments:

Blogger Guido said...

Hey!!! Dat valt best mee! Jullie vrouwen zijn pas echt raar! ;)

Enne Corine: als je ook een ander format van je log wilt... Let me know. Dan help ik jou ook wel op weg. De inhoud heb je wel voor elkaar geloof ik :)

7:51 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home