Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, september 19, 2005

Feiten

- ik heb geen benen meer
- ik heb een lift gekregen in een gloednieuwe auto van meer dan een ton
- ik kan me niet heugen dat ik het zo lang zo koud heb gehad
- vieze oude doedelzakspelers dragen inderdaad geen onderbroek onder hun kilt
- pitpoezen uit Amsterdam praten alleen maar over kleding, kapsels en make-up
- kippensoep met prei en gekookte eieren is lekker
- van veel pepers in je wokschotel word je snel weer warm
- slechte coverbandjes kunnen best gezellig zijn
- mensen luisteren pas als je drie keer hetzelfde uit hebt gelegd
- ik kan niet goed tegen langdurige blootstelling aan grote groepen vrouwen
- er mag best iets mis gaan tijdens de uitvoering van een workshop
- voortaan zet ik de beschrijving voor iedereen op papier
- ik heb sinds lange tijd een leuk gesprek gehad met een vreemde in de trein
- m'n broer weet nog steeds niet hoe hij z'n mond moet houden
- J. heeft een auto gekocht
- ik heb nu dus een eigen privé chauffeur
- foto's volgen

1 Comments:

Blogger Gwendolin said...

Feit.

- Corine ziet er zelfs in een jas die 15 maten te groot is best sexie uit.
- Gwen is een hele lieve vriendin die haar vriendje komt showen, en je even gedag komt zeggen.
- Gwen is een hele goede vriendin die graag dinsdag met de lekkerste pitpoes van alphen wil eten, zeg maar wat en bij wie.

3:10 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home