Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, oktober 17, 2005

Dingen te doen

Vandaag wordt het een drukke dag. Gelukkig ben ik goed uitgerust en heb ik helemaal niet vreemd gedroomd -> Combineer een hele grote zoet-water haai, samen met elk stukje water waar ik met mijn surfplank in moest. Gelukkig greep hij elke keer die plank. Op een bepaald moment was ik het zat. Toen heb ik 'm bij z'n snufferd gegrepen in een poging om 'm te verzuipen. Zonder succes natuurlijk. Uiteindelijk ben ik een relatie aangegaan met de vader van een (gelukkig voor mij onbekende) vriendin, zodat ik gebruik kon maken van zijn luchtbuks en dat beest voor z'n kop kon schieten.

Maar goed, hier het lijstje van alles wat ik vandaag moet/wil doen:
- wc boenen
- ramen zemen (geloof je het zelf??)
- boodschappen (J.)
- lay-out afmaken (leuk!)
- lay-out maken t.b.v. workshop
- workshop verder uitwerken
- was opvouwen/draaien/ophangen
- slaapkamer opruimen
- J. helpen met klussen (moet dat echt?)
- oud papier wegbrengen
- naar de glasbak

*update*
De wc en ramen zijn inmiddels gedaan. Zoals het hoort als goede huisvrouw zijnde, de binnen én buitenkant. In trainingsbroek en slobbertrui. De was is nu op de helft.

*update II*
Wonder boven wonder bijna het hele lijstje afgewerkt. Zelfs de ramen glimmen, binnen én buiten! Alleen het workshop gedeelte moet nog worden afgerond, maar gelukkig is er morgen weer een dag.

Wat doen jullie eigenlijk vandaag?

3 Comments:

Blogger Gwendolin said...

He, mag ik die luchtbuks ook lenen. Mischien kan ik f. dan afschieten, ben ik daar ook eens vanaf.
Of nee, mag jij het doen! beter idee! :)

Ik moet alleen vandaag afwassen en werken. al het andere aan poets werk gister al gedaan :)

10:55 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

weet je zeker dat je aan 1 dag genoeg hebt?

11:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ja hallo zeg!
Straks gaat men nog verwachten dat wij ook allemaal van die zinnige lijstjes gaan maken én ze zeker nog eens gaan uitvoeren ook! Waar gaat dat heen met deze wereld...
;)

Wel cool dat je lijstje steeds kleiner wordt. Ramen lappen moet ik ook, maar da's een pestwerkje op 6-hoog.

7:52 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home