Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, december 25, 2005

1e kerstdag 2005

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He! Die lucht heb ik hier ook gezien

1:57 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Tijdstip?
Kom, een plaatje zegt meer dan duizend woorden, maar ik wil toch wel een beetje uitleg, hè? ;)

12:04 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Penguin: mooi was het hè!

@Oh!: voor mij is dit voldoende om de fijnste herinnering van de dag vast te houden. Dus was mij betreft kun je naar nadere uitleg fluiten ;-)

2:16 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Moooooooooooooi :D Als ik nu uit het raam kijk zie ik iets vergelijkbaars. Geweldig :-)

4:02 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Gemaakt met je verwendingetje? Mooi!

7:34 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Rose: ik heb vandaag helaas geen mooie wolken gezien

@Goentah: ja, hij werkt echt perfect!

8:42 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

* haalt Corine weer van linklijstje *

10:16 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: tssss.... Jij denkt dat je daarmee indruk maakt?

*denkt er over om mijn comment op jouw log over de vernieuwde Oh! te herzien*

10:43 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home