Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, januari 03, 2006

Hij...

Hij ziet me op m’n best. Hij ziet me op m’n slechts. In uitgelubberd shirt en trainingsbroek. Ongepoetste tanden, ongekamde haren en make-up op plaatsen waar het niet voor is bedoeld. In spijkerbroek met trui of in badjas en blote voeten. Hij zegt zelf dat het wel meevalt, dat ik er best leuk uit zie, zo net uit bed. Ik geloof er geen snars van, maar hij bedoelt het vast lief. Ik blijf zelfs speciaal voor hem thuis. Hij is altijd blij als hij me ziet. En ik ook als hij aan komt rijden. Hij zwaait en ik zwaai terug. Ik ren de trap af om hem bij de deur op te wachten, vol spanning voor wat hij nu weer bij zich heeft.

Ja, mijn postbode en ik hebben best een goede verstandhouding.

17 Comments:

Blogger CeeBee said...

ha ha, leuke wending. Ik dacht eerst aan een partner en toen aan een huisdier. maar het bleek de postbode. leuk

12:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Mijn postbode bracht mijn nieuwe speeltje avndaag. Ik zag m ook wel erg graagd aardoor vandaag :D

12:50 a.m.

 
Blogger Gonda said...

Hahaa! Ik duik altijd weg als de postbode eraan komt en ik er nog zo bij loop als jij beschrijft....
Trouwens, onze postbode is een vrouw uit mijn straat! Jakkes!! Een beetje een 'nosy' type. Ze heeft dus het juiste beroep, maar ik vraag me af of ze haar mond kan houden....(Niet dat IK geheimen heb, hoor!)

11:05 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Haha, you fooled me!

12:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Mijn postbode is een van mijn beste vriendinnen :D

1:46 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik zie de postbode nooit.
Het is een echte sluippostbode.
Opeens is-ie er en dan is-ie weer weg.

3:26 p.m.

 
Blogger Petra said...

Mijn postbode is een dame....

4:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Geinig verhaaltje ja!!

In deze tijd van digitale posterijen vind ik het ook wel tof om met enige regelmaat nog eens wat leuks met de post te krijgen. Mijn favoriete postbode heeft echter helaas haar district elders, haha...

7:12 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Ik zie mijn postbode ook, en ik dacht exact hetzelfde als ceebee. hihi.
maar J. zget toch ook wel dat je e leuk uitziet ;)

9:13 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Ceebee: dank je :-)

@Penguin: mijn postbode brengt regelmatige nieuwe speeltjes. Maar die van jou van vandaag wint het van de mijne van gisteren ;-)

@Goentah: ik haal hooguit nog even snel de slaap uit m'n ogen. Maar gelukkig ken ik 'm verder niet

9:58 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Champagne: dat was ook de opzet =)

@Rose: dat is ook wel gezellig!

@Mo: moet je 'm eens opwachten, wie weet wat voor knappe vent het is!

9:59 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: haha, de mijne niet hoor. Die bracht zelfs de post al naar m'n nieuwe huis als er het oude adres nog op stond!

@Petra: Is dat nou wat?

@Neilz: favoriete postbode?? Vertel...

10:01 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: jawel, maar die is allang niet meer objectief

10:02 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

...and he only rings twice....?

10:10 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Toen ik vroeger klein was vertstopte ik me altijd bij de brievenbus om de brieven terug te gooien... :-) Nu krijgt ie in de winter soms een bakkie leut!

p.s. Leuk stukje overigens!

11:39 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hahahahahahahahha :)

12:48 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Pascha: nee, hij zwaait!

@Plompie: dat moet ik maar niet doen, wie weet wat ie dan gaat denken...

@Michiel: :-)

5:38 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home