Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, januari 03, 2006

Zoek

Hij stond niet op z'n plek in het gootsteenkastje. Ook niet elders in de keuken. Of op andere onwaarschijnlijke plaatsen in huis. Ik raakte zo waar geïrriteerd. En gefrustreerd, want nu moest ik afwijken van de normale gang van zaken. De dingen die ik doe op een mannier waarop ze het handigst gaan.

Wie had dit ooit kunnen denken? Zo'n sloddervos als ik, met een bloedhekel aan huishoudelijke werkzaamheden. En me dan irriteren aan zoiets als dit? Misschien is er dan toch nog hoop.

Gisteravond was ik mijn fornuis-schoonmaak-spray kwijt.

13 Comments:

Blogger Gwendolin said...

je word nog eens burgerlijk meis ;)

10:13 a.m.

 
Blogger Gonda said...

Het feit dat je een fornuisschoonmaakspray hebt vind ik al geweldig! Dan mag je hem best kwijt raken :-)
Is het een soort wonderspray? *gaat snel ook een fornuisschoonmaakspray kopen*

10:19 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: gaan we vrijdag verandering inbrengen oke?

@Goentah: haha! Het is echt een wondermiddel. Beetje sprayen, doekje of keukenrol erover heen en het is schoon. En het werkt ook op de gootsteen, kastjes, afzuigkap etc. Zelfs mijn moeder heeft er nu ook een. Hmmm... misschien moet ik eens bij haar in de kast gaan zoeken?

11:34 a.m.

 
Blogger Gonda said...

Corine, volgens mij heb jij aandelen in de firma Fornuisschoonmaakspray! Je reclamecampagne werkt: ik heb er ook een gekocht! :-)

1:15 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: Wow! Welke heb jij????

1:30 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik ben bij de Lidl geweest, dus een supergoedkope. Adritt, keukenreiniger 2 in 1.
En welke heb jij? Ik zag ze zelfs bij het Kruidvat staan! Ook wel goedkoop.
Nu hoef ik nooit meer met Cif en doekjes in de weer :-)

3:22 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: Nee, nu met spray en doekjes! :-) Ik heb Muscle. Geen idee of je het zo schrijft. Met die tv-reclames met die superkneus "voor al uw schoonmaakwerk"

Ok Gwen, nu heb jij gelijk. Ik ben burgelijk aan het/ge worden

4:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Maakt die van jou zichzelf niet schoon?
Tsk.

5:36 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: Nee, flauw he. Zelfs dreigen met een heropvoedingskamp werkt niet. Hij is er van overtuigd dat ik 'm zolang niet kan missen.

@Mo: daar ben jij goed in hè, dingen kwijtraken *evil grin*

6:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Opeens heb je het licht soms gezien he. Ben ook niet zo'n opruimer, maar soms is het er. Zomaar, schijnbaar uit het niets!

6:37 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: en dan op eens een schoonmaak-woede-aanval die bijna een week duurt. J. daht dat ik minstens in therapie moest ;-)

@Hanschke: bij mijn weten was ie nog niet op, en J. gebruikt dat spul niet

8:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ga je mee naar de Femina?

9:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Fornuisschoonmaakspray?

Vrouger, in mijn tijd, noemden we dat gewoon een schuursponsje met een beetje afwasmiddel of fim ofzo.

12:49 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home