Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, december 26, 2005

2e kerstdag 2005

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoera, mijn nieuwe bureaublad wallpaper.

* zet Corine weer terug in linklijstje *

10:17 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Slijmbal!

Kun je trouwens zien wat het voorsteld? (en nee, niet spieken bij flickr)

10:45 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Volgens mij is het de mouw van een trui. Ik heb niet gespiekt!
Een soort van feestelijk stofje...? Heb ik het goed?

11:29 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Toen ik t zag was ook t eerste wat ik ging bedenken wat het inn godsnaam kon zijn.. Ziet er erg aspart uit en je denkt inderdaad eerst aan stof. Maar heb net wel ff bij flickr gespiekd dus weet nu wat t is. ;)
Nooit gedahct dta dat kon?

9:59 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Sorry, ik heb gespiekt.
Wel gaaf dat je het van zo dichtbij zo scherp kunt krijgen.

Ik wil ook een nieuwe camera!

2:26 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: helaas, u gaat niet door naar de volgende ronde!

@Gwen: ja, leuk he! Het is trouwens een uitvergroot stukje uit de tweede foto. Hoewel, eerlijk gezegd is de andere foto juist een verkleinde versie.

3:05 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Mo: doe dat! :-)

@Oh!: voor 400 euri's mag je 'm hebben!

3:06 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het is de arm van een Ier met veel rood haar die net door de tuinkers heeft gerold

3:38 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Haha, bij Ieren denk ik toch meer aan klavertjes...

3:41 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@ Corine: wat voor een camera is het ook alweer? Ik ben binnenkort jarig en mijn ouders weten niet wat ze me moeten geven! ;)

5:12 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: het is een Canon Powershot A610. Maar als je ouders dure cadeaus weg gaan geven zal ik toch een Canon 350D vragen als ik jou was! ;-)

5:35 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hè ben ik net te laat voor het raadspelletje...wel een beauty van een foto!

6:55 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik had toch echt willen sferen dat het een stofje was. En nu blijkt het een bloem te zijn! Knap zeg, prachtig die micro fotografie!

10:29 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Wat heb ik nou toch voor een raar woord getypt :-(( SFEREN.....Oeps!
(Ik ben een beetje moe...)

11:50 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: het was een gemanipuleerde bloem, dus het is niet erg.

En sferen vind ik best een mooi woord. :-)

5:58 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik schiet nog in de lach over dat sferen :-)) Ik was kennelijk al in hogere sferen. Zat te draaien van vermoeidheid!

10:24 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Hihi, had je toevallig rare paddestoelen gegeten met het kerst diner?

10:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb óók een canon powershot!! Gave foto. En ik zag niet wat het was :-)

11:34 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home