Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, januari 16, 2006

Kleffe drek


Vanavond at ik kleffe drek. Dit is het recept. Bestudeer de inhoud van uw koelkast en controleer alle mogelijke ingrediƫnten op houdbaarheidsdatum. In mijn geval vielen de champignons af, ondanks dat er zich al nieuwe exemplaren begonnen te vormen. Krieltjes, spekjes en eieren bleven over. Doe alles in een hete koekenpan en laat het een tijdje bakken. Voeg zout, peper, knoflook, bieslook en peterselie toe naar smaak. Rooster er een broodje bij en besmeer die ruim met kruidenboter. Eet smakelijk!

9 Comments:

Blogger Gwendolin said...

hmmmmmmmmmmmmm.....
jammie!

9:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Bij mij worden de champignons altijd een soort van zwart/bruine soep ;D

10:33 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: :-)

@Felix: misschien moet je de drap eens opvangen in een soepbord? Stokbroodje erbij...

@Momoniek: het viel een beetje tegen, de aardappeltjes waren nog niet helemaal gaar. Maar het was verder goed te doen!

1:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Kleffe Drek!
Eindelijk het recept.
Ik heb het altijd al willen eten!

7:10 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: graag gedaan ^_^

8:55 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Klinkt nog best goed.

9:13 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ziet er ook best nog appetijtelijk uit! Voortaan even de aardappeltjes in de magnetron doen, of met een deksel op de koekenpan laten garen.
Ik had macaroni. Zag er ook wat onbestendig uit, maar was heerlijk!

9:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Jummee. Kan niets anders zeggen.

11:06 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Act: je kunt het slechter treffen idd!

@Goentah: ik had eigenlijk niet alles tegelijk de pan in moeten doen, maar ik had honger... Dat van de magnetron is inderdaad wel een goed idee

@Michiel: :-)

10:15 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home