Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, januari 15, 2006

Zondagochtend

Het is tien uur, de wekker gaat af. Ondanks dat ik pas tegen half zes in mijn bed lag is dit geen vergissing. Ik heb zo meteen namelijk een afspraak. Een Belangrijke afspraak. Een Beladen afspraak. Ik blijf nog een half uurtje doordromen en sleep de voor m'n gevoel afzonderlijke lichaamsdelen het bed uit. Met een grote pot thee en een dekentje installeer ik me achter de pc voor wat laatste dingen. Uiteraard gaat het niet zoals het moet. Op het laatste moment besluit ik J. te mobiliseren, dat is best lastig wanneer hij nog diep in slaap is, en spring zelf onder de douche.

Op het moment dat ik vloekend door het huis hink op zoek naar de juiste rechterschoen zegt J. dat mijn telefoon is afgegaan. Ik twijfel, maar besluit dat ik nog wel een minuutje heb. Met een hand pruts ik aan de veters, met de ander druk ik de juiste toetsen in om de voicemail af te luisteren. "Sorry, maar het kan nu niet doorgaan. Is vanavond ook goed?"

4 Comments:

Blogger Gonda said...

Grrrr.... Ben je terug in bed gedoken?

1:38 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: nee, ben nog steeds wakker. Inmiddels wel wat minder, maar het gaat nog steeds wel goed

@Momoniek: zeker weten!

2:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat een bangerd.

6:43 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: ik was banger... maar al met al viel het, zoals altijd met dat soort dingen, reuze mee

12:02 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home