Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, januari 05, 2006

Hulp

Soms lijkt me het echt fantastisch. Iemand die een keer in de week jouw huis komt schoonmaken. Iemand die vrolijk met een stofdoek door je huis dwarrelt en in een paar uur tijd de boel aan kant heeft. Een vrouw die er met liefde voor zorgt dat alle kranen blinken. Dat er geen stof meer op de plinten ligt. Dat de lakens en overhemden gestreken in de kast belanden.

Maar ja, ik moet het helaas doen door mijn eigen handjes te laten wapperen. Gelukkig komt er af en toe hulp uit onverwachte hoek. Zo was Janus het vandaag zat dat J.'s zwemspullen al een week in de gang slingerden. Wat mij niet lukte, namelijk dat J. het uit zich zelf op zou ruimen, lukte hem in een paar tellen. Met behulp van een klein goed gemikt plasje.

11 Comments:

Blogger Gwendolin said...

wat heb jij toch geweldige katten corine :)

7:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

zo heeft janus er ook voor gezorgd dat jij je slippers opruimde...toch???

7:51 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Precies, eerst jouw slippers, en dan J.'s zwemspullen!
't Is een bijzonder beest, die Janus!
Ik heb trouwens ook graag die schoonmaakster....Katten heb ik al, maar die zijn niet zo knap als Janus!

8:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zou Janus zoiets onbewust dan toch aanvoelen? ;)

10:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Op den duur ruimt iemand het vanzelf op, als je maar geduld hebt.

11:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

"Een vrouw die er met liefde voor zorgt dat alle kranen blinken."

Tja... ik wilde vrijwillig een keer bij je schoonmaken, maar nu...
... nu niet meer (n)

12:20 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hahahahaha...Janus staat aan jouw kant!

11:56 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: soms zou je het bijna denken hè ;-)

@Ikkus: mijn slippers stonden netjes op hun plek. Vond ik.

@Goentah: dat komt vanzelf hoor!

5:53 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: ik hoop het, dan mag ie het vaker doen! (bij J.'s spullen dan he, niet de mijne)

@Renesmurf: een week geduld vond ik al heel wat eigenlijk

@Gert-jan: je mag die kranen best over slaan. Of moet ik er man/vrouw van maken?

5:55 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Hanschke: jij bent gek, schoonmaken tijdens je vakantie!!

@Pascha: dat moet wel, aangezien Miep 100% voor J. gaat

5:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik durf te wedden dat J. dat ook van zijn zwemspullen vond :-))

7:50 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home