Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, februari 10, 2006

Lief

Dit heeft ooit iemand voor mij op papier gezet. Elke keer als ik het lees verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht.

Corine is mijn vriendin.

Corine en ik kende elkaar al vaag toen zij en J. mij kwamen helpen bij het behangen van mijn nieuwe slaapkamer. Ik denk dat we rond die tijd bevriend zijn geraakt, maar ik ben niet erg goed in details. Ik kan wel vertellen wat haar zo bijzonder maakt:

- Ze durft altijd alles. Sommige dingen zou ik nooit doen, maar zij doet het gewoon en vaak durf ik daarna ook.
- Ze heeft alles voor mij over. Als ik iets aan haar vraag, vindt ze het altijd leuk om mij te helpen. Sterker nog, ze maakt het nog net iets leuker door mee te denken en nieuwe ideeen te opperen.
- Ze is lief. Ze komt altijd langs wanneer ik ziek ben, denkt aan me als ik haar vergeet te bellen en stuurt me soms een kaartje omdat ze aan me denkt. (Een zomer kreeg ik wel drie kaartjes uit Turkije!!!)
- Ze kan mij keihard aan het lachen maken met haar gekke e-mail verhalen. Vaak maakt ze zo mijn hele dag weer goed.

Kortom: Ik vind Corine heel bijzonder. Wat mij betreft blijven we nog heel lang vriendinnen!

16 Comments:

Blogger CeeBee said...

wat ontzettend lief! dat zouden mensen wel meer voor elkaar mogen doen.

7:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heb je bevestiging nodig dan :D

8:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

whow, wat lief!!

9:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

't Is ontzettend mooi als je zoiets in iemand los kan maken! Heerlijk om zulke dingen te horen!

10:21 p.m.

 
Blogger Petra said...

Vaak teruglezen en goeie vriendin blijven!!!

10:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat is inderdaad iets heel moois!

10:56 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

ik weet wie!!!

ik weet het, ik weet het, ik weet het!!!

sorrry moest er ff uit. :)

maar he, I sad it before, your the best!

11:38 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Ceebee: misschien een idee voor een leuk(!) stokje: schrijf wat liefs over een andere logger?

@Penguin: zo heel af en toe. Maar dat is natuurlijk strikt geheim

@Daan: ja he!

11:43 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: inderdaad een bijzondere vriendschap. Vooral omdat ik me van deze "kwaliteiten" niet eens bewust was

@Petra: zeker weten!

11:44 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Renesmurf: en word ook zeer gewaardeerd vanaf deze kant!

@Gwen: jij ook meis! Weet je nog? Samen dat klote behang eraf krabben? En behangen om alsnog te verven!

11:48 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

JA ik weet het nog.... Moet er weer om glimlachen...
Dat waren nog eens tijden :)

2:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

mooi

1:42 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat lief. Als iemand zulke lieve dingen over jou schrijft ben je vast een goede vriendin. Wanna be friends? :)

9:52 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: dat was trouwes ook de eerste keer dat wij elkaar zagen ;-)

@Mopperpot: ja he.

@Act: ik denk dat de kwaliteiten meer bij haar liggen dan bij mij ;-)

10:04 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat een vreselijke zelfbevlekking, zeg. ;)

12:20 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: jaloers? ;-)

5:52 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home