Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, augustus 18, 2005

Mama

Een paar dagen geleden kwam ik erachter dat mijn mama ook de weg heeft gevonden naar mijn weblog. Sindsdien vraag ik me af hoe. Weet zij dingen van het world wide web die ik niet weet? Heeft zij connecties die ik niet ken? Moet ik nu op m'n woorden gaan letten? Mam, doe me een lol en vertel in het reactieboxje hoe je hier terecht ben gekomen!

En, eerlijk is eerlijk, mama is de beste mama die je je maar kan wensen. Ze weet toch al bijna alles wat er te weten valt over mij, en misschien nog wel meer. Bovendien is ze m'n grootste fan en vertelt ze aan iedereen die het maar horen wilt (of niet, dat maakt haar niets uit) wat voor bijzondere en creatieve dochter ze wel niet heeft. (Ja toch mam?) Ze speelt zonder mopperen voor taxichauffeur, heeft altijd leuke ideeën, en staat altijd voor me klaar. Wat wil je als dochter nog meer?

Mam, je bent de beste! xx

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat wil je als moeder nog meer
met z'n dochter!!!
dikke kus

11:31 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home