Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, augustus 31, 2005

Uit

Het afgelopen jaar ben ik diverse keren mee uit gevraagd. Door een jongen van net 18, tot zelfs een man van 42, compleet met kind en ex-vrouw. De een wilde stappen, de ander romantisch uit eten, en eentje kwam er ronduit voor uit dat het om de sex was te doen. Het feit dat ik een relatie heb maakte voor de meeste niet eens verschil. J. mocht zelfs gerust mee met een etentje.

Waarom werd ik vroeger nooit mee uitgevraagd? Nu ik er wat langer over nadenk besef ik dat ik nog nooit op die manier met een jongen ben uitgeweest. Als ik in de kroeg of ergens anders een jongen zag die me wel wat leek bestonden er drie mogelijkheden. Of ik liep een blauwtje, of ik rotzooide wat aan en hoopte dat ik die jongen daarna nooit meer tegen het lijf zou lopen, of ik had een vriendje.

Op die manier ben ik ook aan J. gekomen. Misschien wil hij me nog wel eens officiƫel mee op "date" nemen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nja, je bent bezet dus dan sluit ik me ook niet aan in de rij van mee-uit-vragers... ;)

11:48 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home