Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, augustus 22, 2005

Ongelofelijk

Ik sta in de kroeg te dansen met een vriendin, en zoals altijd hebben we de grootste lol. Al een tijdje staan twee jongens naar ons te loeren, maar wij dansen gewoon door. Op een bepaald moment heeft de een eindelijk genoeg lef uit z'n tenen verzameld om een gesprek te beginnen. Het gaat werkelijk helemaal nergens over. Na een paar minuten wil hij weten hoe oud ik ben. Mijn standaard antwoord is dan "Doe maar een gok, en nee, als je het mis heb zal ik niet slaan, hooguit schoppen".

Je ziet z'n hersens kraken.... Uiteindelijk probeert hij het met 17. Ik doe serieus m'n best om niet te gaan lachen en bevestigend te antwoorden. Dat lukt niet. Nu wil hij dus weten hoe oud ik écht ben. Maar daar begin ik niet aan, hij zal me toch niet geloven.

Einde gesprek.

Wacht maar.... als ik straks 34 ben en ik word nog steeds zeven (!!) jaar jonger geschat is iedereen jaloers.