Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, augustus 21, 2005

Verslaafd

Ik ging gisteravond veel te laat m'n bed in, en moest er ook veel te vroeg weer uit. Daarom had ik aan J. gevraagd of hij me een goeie schop wilde geven zodra de wekker afging.

Toen ik vanochtend uiteindelijk wakker werd, bleek dat ik al drie kwartier door m'n wekker was geslapen. Van mijn sarcastische "bedankt voor het helpen" werd J. ook wakker.

"Maar ik was bezig met een quest!"

Ik kijk hem niet begrijpend aan.

"Ik wist dat ik je moest helpen om op te staan, en daarvoor moest ik twee apen hebben. Maar het was nogal een gedoe om die te pakken te krijgen."

Dan schieten we allebei in de lach, iets wat zelden gebeurt binnen het uur (of liever een paar) dat ik wakker ben geworden.

Ik denk toch dat dit betekent dat J. de laatste tijd iets te veel World of Warcraft speelt....

Maar wat zou hij toch met die apen van plan zijn geweest??

1 Comments:

Blogger corinepien said...

Waarom moet je die koeien er nu weer bijhalen?? Was die rotdroom net vergeten... :s

12:34 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home