Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, augustus 18, 2005

Frustraties

Ik was in een discotheek, en stond heel fanatiek te dansen. Armen in de lucht, je kent dat wel. Toen kwam ik er achter dat ik vergeten was om m'n oksels te scheren. Niet een beetje stoppeltjes, nee, hele bossen waren er zichtbaar. En op de een of andere manier kreeg ik het niet voor elkaar om m'n armen zo te houden en het aan het zicht te onttrekken. Drama drama drama!

Gelukkig werd ik toen wakker.

Okee, ik ben de eerste die toegeeft dat ik een hekel heb aan het scheren van bepaalde lichaamsdelen, en de oksels dan nog het minst vervelende vind. Misschien is het een hint dat het weer zich aan het seizoen aan gaat passen en dat het tijd is om m'n benen te scheren? Laten we het hopen!

*Dit stukje zette ik 3 dagen geleden op papier. Blijkbaar had ik een voorspelbare droom, want ik ben vanochtend begonnen met het scheren van m'n benen*