Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, september 04, 2005

Goed idee

Als vriendinnetje G. mij op komt halen om te gaan stappen weet ik nog steeds niet wat ik aan zal trekken. Samen duiken we in mijn klerenkast. In ieder geval houd ik m'n favoriete spijkerbroek aan, dus hoeft er alleen maar een shirtje uit de stapel getrokken te worden.

"Deze is leuk!"
"Nee, die heb ik pas nog aangehad."
"Deze dan misschien?"
"Nee, die is stom, die heb ik eigenlijk nooit meer aan."
"Waarom ligt hij dan nog in je kast?"

Goede vraag.

In feite is het tijd om weer eens wat nieuwe dingen aan te schaffen, en de dingen waar ik op uitgekeken ben te verwijderen. Dat laatste is niet mijn sterkste punt. Als ik er al een punt van weet te maken.

Uiteindelijk komt G. met een superidee. "Als je nou eens mijn shirtje aantrekt?" Dat is het! Fijn kleurtje groen, met een mooie opengewerkte achterkant. Zijzelf trekt er een van mij aan.

Het grappige is dat we die avond heel vaak te horen gekregen hebben dat we een leuk shirtje aanhadden. Dit is dus zeker voor herhaling vatbaar!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Da's toch echt iets van vrouwen, he. Urenlang zoeken naar het juiste shirtje dat bij die ene broek past en uiteindelijk toch voor de eenvoudigste oplossing kiezen. ;)

11:45 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Dit was een broek waar alles op staat, en das nog véél moeilijker kiezen.... ;)

8:46 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home