Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, september 21, 2005

Post!

Er zat vandaag een cadeautje voor me bij de post. Nu krijg ik wel vaker leuke dingen van de postbode, maar dan omdat ik ze zelf besteld heb. Deze keer dus niet. Ik hou helemaal niet van verrassingen, maar dit soort onverwachte cadeautjes vind ik dan wel erg leuk.
Er zat een shirt in, met een afbeelding van een Russische Matryoshka. Dat zijn die houten poppetjes die je open kunt maken, en er binnenin een kleinere versie aantreft.

Voor de mensen die mij minder goed kennen, ik heb een vitrinekast met zo'n 500 verschillende. Dicht wel te verstaan.

Maar nog steeds geen spoor van de afzender. Nadere inspectie van de envelop en poststempel leverde ook geen nuttige informatie op. Wel dacht ik het handschrift te herkennen. Dus op goed geluk met schoonzus P. gebeld en ja hoor, dat was in een keer raak.

Ze had het shirt in een winkel gezien en kon het gewoon niet voor me laten liggen. Lief hè.

Wel bleek dat wat ik voor slechts een adressticker had aangezien een mini-envelopje te zijn, met een minibriefje, met afzender. Dus voortaan kijk ik ook de adresstickers na.

2 Comments:

Blogger Gwendolin said...

Cool.....

Ik wil ook zo een schoonzus :(

7:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

500?!?
Wow!

Ik spaar uiltjes, maar zoveel heb ik er nog lang niet...

Boeken spaar ik ook, daar heb ik er al wel heel wat van.

Maar 500 inelkaarzetpoppetjes?
Wow!

9:49 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home