Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, september 23, 2005

Verrassing

"Ik heb nu al een kado voor je verjaardag besteld. Ik kon het niet laten liggen :) kus Mo"

Dit SMS-je kreeg ik vandaag, en ik ben er he-le-maal niet blij mee.

Omdat:
*Ik helemaal niet van verrassingen hou
*Het nog heel lang duurt voordat ik jarig ben
*Elke keer dat ik Moniek spreek mijzelf verplicht ernaar te raden
*Het wel vreselijk uniek en bijzonder moet zijn omdat ze het nu al heeft gekocht
*Dit het nog veel frustrerender maakt

Ik kan nu wel uit wraak gaan verkondigen dat ik voor Moniek ook een verrassing in petto heb. Maar a) dat is niet zo. b) ze zou me toch niet geloven, want ze kent me langer dan vandaag. En c) als het wel zo was maakt het toch niet uit, want ze is lang niet zo nieuwsgierig als dat ik ben!

Mo, wat is het nou???

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nee, hoor, je kunt het ook gewoon vergeten door er niet aan te denken en dan heel verrast zijn (of doen) wanneer het grote moment daar is. Wanneer je maar oud genoeg bent gaat dat vanzelf... ;)

9:50 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Jeeeee!!

Zie ik je vanavond nog??

5:00 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home