Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, oktober 24, 2005

Ik wil niet

Ik heb net de tandarts gebeld, en mag vanmiddag al langskomen. Ik moet nu eigenlijk heel blij zijn, want ik verga al sinds vrijdag van de kiespijn. Ik kan de zenuwen uittekenen op m'n wang, en zelfs m'n oor doet pijn.

Maar ik ben niet blij. Ik wil niet naar de tandarts. En ik wil al helemaal niet alleen naar de tandarts. Ik heb nu al buikpijn van de zenuwen.

Ik wil een kunstgebit.

----------------------------------------------------------------------------

*update*

Woensdagmiddag. Kaakchirurg.

Ik wil nog steeds niet.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja, en dat kunstgebit kun je dan lekker elke avond in de Steradent leggen...

Gewoon naar de tandarts, die geeft je wel verdoving. Is akelig, weet ik, schijt zelf ook zeven kleuren als t moet. Maar wat moet, moet.

Sterkte!!

11:11 a.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Bednek maar dat ik in mijn hoofd jou handje wel vasthou!
sterkte

4:32 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Sterkte.
Ik heb ervaring met kaakchirurgen, dus ik zal mijn horrorverhalen voorlopig niet vertellen. Anders wil je helemaal niet meer. :)

4:51 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: ik ook.... en jouw verhalen kunnen haast niet erger zijn dan de verhalen die ik al heb... Helaas :S

@Gwen en Michiel: dank!

5:10 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik zal vanmiddag een beetje aan je denken! Sterkte!

9:35 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home