Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, oktober 23, 2005

Waarschuwing

"Klootzak!", gil ik.

"Wat is er nou?", roept J.. "Doe normaal!"

"Ik háát je!", schreeuw ik nog feller, en probeer hem zo hard mogelijk te slaan.

J. grijpt mijn polsen en schudt me door elkaar. Ik probeer hem te schoppen maar de lakens zitten in de weg.

Lakens?

Dan dringt er langzaam iets tot me door. We liggen in bed, en ik heb gedroomd. J. zat mij doodleuk te vertellen dat hij met een ander meisje had gezoend, en dat ze dat veel beter kon dan mij. Aan de overige details waren we nog niet eens toegekomen, maar ik ging al door het lint.

J., laat dit een goede waarschuwing zijn voor het echte leven. En ik vind je lief.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Die laatste zin is volgens mij wel een nuttige toevoeging.
:)

Wel raar eng, zoiets...

1:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Oef. Gelukkig... Ik schrok!!

2:11 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Wederom gelukkig een droom.

er wordt wat afgedroomd de afgelopen dagen op de weblogs.

2:59 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Nachtmerries onthoud je volgens mij veel beter dan 'gewone' dromen!

3:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ja, maar dat heeft gelukkig ook als gevolg dat je leuke dromen keer op keer kunt dromen en elke keer zoiets kunt hebben van 'Goh, wat leuk dat ik daar nou ook eindelijk eens over gedroomd heb'.
:)

4:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Arm vriendje. Maar prachtig logwerk! Ik droom zelden echt heftig, geloof ik. Ik onthou ze sowieso nooit - hoor 's ochtends hooguit van vriendlief dat ik weer druk heb liggen babbelen in m'n slaap.

6:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

in dromen en in het echte leven is me dat nog nooit overkomen... dat zoiets me verteld wordt. Hahaha....

velv.

7:35 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home