Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, oktober 21, 2005

WC-geklater

Onze wc grenst aan die van de buurman. Vraag me niet waarom, maar het komt zeer regelmatig voor dat we er tegelijkertijd gebruik van maken. Ik ben als de dood dat hij me hoort plassen, of andere geluiden (vul zelf maar in) hoort maken. Zodra ik in de gaten heb dat daar ook z'n ding doet, houd ik acuut alles op, en wacht doodstil totdat ik door hoor trekken.

Een keer heb ik hem zelfs een heel telefoongesprek horen voeren op het toilet. Ik weet het niet, maar kunnen mannen wel richten met één hand? Voorlopig maak ik mezelf gewoon wijs dat de buurman vast denkt dat het J. is, als hij hier vandaan wat hoort. Meisjes zijn tenslotte altijd beschaafd op het toilet.

Wat voor ongewenste geluiden komen er bij jouw buren vandaan?

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hm met een hand richten moet toch wel lukken... of heb je zo'n grote surinaamse buurman?

6:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

en ja hoor...daar is tie weer....

7:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Misschien doet de buurman het zittend? ;-)

Wat ik hoor bij de buren?
Geschreeuw van hun puberdochter.
Bah.

9:14 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hmm, voornamelijk de wekker, sóchtends vroeg
mijn onderburen staan om 6:45 op want dan wordt ik namelijk wakker van hun wekker.

mijn buurman ernaast daar hoor ik altijd de vogel van tjirpen.

11:35 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Eigenlijk hoor ik niks van mijn buren. We komen elkaar soms tegen op de galerij of in de lift, maar verder is t rustig.

Ooit hebben ze wel eens een feestje gegeven. Maarja, in de woonkamer was daarvan alleen maar een heeeeeel zacht geroezemoes te horen. Deur woonkamer dicht en ik kon lekker slapen.

Ik hoop altijd maar dat het ook de andere kant op zo goed is geisoleerd. Heb nog nooit klachten gehad, maar zet toch soms wel even een muziekje op dat gewoon even iets harder moet. ;)

8:37 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home