Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, oktober 28, 2005

Superirritatie

Ik doe altijd mijn boodschappen bij dezelfde supermarkt. Blindelings vind ik mijn weg van de groenteafdeling, het snoepgoed en het chocoladeschap, naar het vlees en het brood. Zeker als ik van te voren weer wat ik wil eten sta ik in vijf minuten weer buiten.

Momenteel is er echter een hele grote verbouwing aan de gang. Er hangt een groot bord met daarop de slogan "Tijdens de verkoop gaat de verbouwing gewoon door!", en dat is helaas maar al te waar.

Waar gisteren nog het vlees was, staat nu de groente. Op de plek van de groente is de broodafdeling uit de grond gestampt. Zelfs het snoep, wc-papier en kattenvoer hebben een totaal andere plek gekregen. Overal lopen mannetjes in overals, met groot en stoer gereedschap. De plafonds liggen op meer plaatsen open dan dicht, en overal trappen waar je niet onderdoor wil lopen.

En het vervelendste is dat dagelijks de helft van de schappen opnieuw verhuisd wordt. Terwijl ik geïrriteerd door de paden loop op zoek naar mijn dagelijkse vitamientjes en chcoladeshot, ben ik niet de enige. Iedereen loopt rond als een kip zonder kop. De vakkenvullers doen niets anders dan mensen de weg wijzen, terwijl ze het vaak ook nog niet weten te vinden. Zou je Tom-Tom ook op een winkelwagentje kunnen installeren?

Waar hebben jullie je deze week aan geïrriteerd?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"Tijdens de verkoop gaat de verbouwing gewoon door!' hoort dan niet "Tijdens de verbouwing gaat de verkoop gewoon door!" te zijn!?
Ahja, sterkte met shoppen!

11:32 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik erger me maar gewoon nergens aan.

Scheelt trouwens als je zorgt dat je geen haast hebt bij t boodschappen doen. Gewoon rustig links en rechts kijken en bij sommige dingen denken 'Owja, dat heb ik nodig'.
:)

11:32 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Overigens woon ik boven twee supermarkten en is de derde op honderd meter lopen. Als het bij de een te druk of te chaotisch is, kijk ik gewoon even verder.

:)

11:33 a.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Succes met shoppen meis,

en btw..

corine maakt super lekker nasi!

11:38 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home