Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, oktober 25, 2005

Wie is dat?

Ik zit een beetje te rotzooien op de computer, en Janus is druk in de weer met een speelgoedmuis. We vermaken ons allebei uitstekend.

Opeens hoor ik hem heel hard blazen. Ik draai me om om te zien wat er aan de hand is. Hij kijkt zo woest als maar mogelijk is en een dikke staart en hanenkam ontbreken ook niet. Waar hij zo van geschrokken is?

Er ligt een cd voor hem op de grond, met de spiegelende kant naar boven.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dan staat op deze CD waarschijnlijk het liedje "janus janus pak me nog een keer"

1:25 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hihi, stomme kat!

4:28 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Bij mij hangt er zo'n soort grote cd aan de badkamermuur.

9:48 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ahhh...ze zijn zó lief als ze klein zijn! Ik denk er sterk over ook een kat te nemen! Hoe is 't mogelijk: IK de kattenhater!! Maar sinds ik mijn schattige ondeugende logeerkatje heb, ben ik helemaal om! Momenteel is hij druk aan 't rondrennen en doen, zit overal op, onder, achter, in....pffff...doodvermoeiend! Ik zit soms met de plantenspuit in de aanslag, hij moet toch een beetje weten waar hij wel en niet op/in/onder/achter mag. Maar het lijkt niet te helpen, hij scheurt als een gek van bank tot bank via tafel, kast en wat al niet meer! Hoe tem je zo'n beest :-))

11:10 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home