Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, februari 13, 2006

Kaartjes

Het zal vast niemand ontgaan zijn. Morgen is het Valentijnsdag. Traditiegetrouw krijg ik morgen een kaartje van mijn lief. En hij een van mij. Met een kusje. En een knuffel. En dat was dat.

Een aantal jaar geleden gaf J. mij mijn kaartje. Toen ik de envelop openmaakte kon ik alleen maar heel hard lachen. Hoe had hij dit voor elkaar gekregen? Had hij soms gespiekt? J. begreep helemaal niets van mijn gegiechel. Totdat ik hem mijn kaartje gaf.

Uit alle duizenden kaarten die te koop zijn hadden wij voor elkaar exact dezelfde kaart uitgezocht. Ik vind het knap.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kwestie van in dezelfde buurt wonen en dan bij de geijkte kaartshop komen? Zo groot is het toeval misschien niet. ;)

12:17 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Echte liefde heeft geen kaartje nodig.

12:41 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb dat ook maar dan met heel veel mensen. Die sturen mij allemaal geen kaart op Valentijnsdag. En ik hun ook niet! Hoe krijgen we het voor elkaar :D

3:19 p.m.

 
Blogger CeeBee said...

2 zielen, 1 gedachte?

Ik krijg al sinds jaar en dag een valentijnskaart van mijn ouders. Da's ook lief.

4:45 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Jij krijgt tenminste een kaartje....
:-(

6:55 p.m.

 
Blogger Petra said...

Ik hoef geen kaartje, doe mij maar een doos bonbons... En dat mag ook op een andere dag. * En nu maar hopen dat huisgenoot dit commentaar leest *

8:05 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: verschillende winkels in verschillende steden...

@Renesmurf: dat klopt, maar over die andere dingen ga ik het hier niet hebben :p

@Penguin: dat is ook best bewonderingswaardig!

11:06 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Ceebee: dat is lief ja! Ik zat ook al denken om een lief kaartje voor mijn mama op te scharrelen (mam, morgen doe je gewoon alsof je heel verrast bent oke?)

@Knopje: geef je adres maar, dan krijg jij er ook een. Maar wel een dag te laat dan ;)

11:08 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Petra: dat is ook wel een goeie ja. Denk dat ik J. ook eens mee laat lezen!

11:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

aaah, wat schattig :), kan niet anders dan dat het een teken was, of iets zweverigs om elkaar beter te leren kennen :)

4:51 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Felix: dat vonden wij ook wle ja!

5:54 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home