Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, oktober 30, 2005

Zaterdagavond

Het was een fijne avond. Eerst flink bijpraten met Mo, daarna werd er voor ons gekookt. Vervolgens diverse spelletjes gespeeld en ook nog wat gewonnen. Toen Mo uitgezwaaid, en een uurtje later met Gwen naar de kroeg.

We hebben gedanst, gelachen, gezweet en nog meer gedanst. Quote van M.: "Dat is geen hiphop, dat is paaldansen..." Ik wist niet dat ik het in me had.

Bij de dj een score van 8 op de 9 gehaald. Helemaal niet slecht dus. Het is fijn als verzoekjes meteen worden gehonoreerd.

J. was nog niet terug toen ik thuis kwam. Wat schrok ik me dood toen er ineens wat op de bank onder een deken begon te bewegen. Gelukkig kon hij zelf nog de trap opkomen.

Het leven is goed.

2 Comments:

Blogger Gwendolin said...

Het was een hele leuke avond. Ik heb me onwijs goed vermaakt meisie, maar ja hoe kan het ook met de beste paaldanseres van Alphen ;)

1:20 p.m.

 
Blogger Renesmurf said...

Als je maar lol hebt!

10:25 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home