Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, november 08, 2005

In serie

Ik hou erg van dingen in serie. Als ik er een van heb, wil ik ze allemaal. Of het nu boeken, scrapbookspullen of spelletjes zijn, dat maakt niets uit. Zelfs als boek 7 een beetje tegenviel wil ik alsnog deel 8 tot en met 15 hebben.

Met het scrapbookspul is het nog erger. Ik moet niet alleen het rode papiertje, om maar wat te noemen, maar ook de roze, groene en oranje. En elke andere kleur die er bestaat. Stel je voor dat je het nodig hebt. En dan wil ik ook nog de bijpassende frutsels in alle mogelijke uitvoeringen.

Ik hou ervan als de dingen compleet zijn. Dat voelt prettig en overzichtelijk.

In navolging van Moniek heb ik ook het spel Munchkin aangeschaft. Het zal jullie niet meer moeten verbazen dat ik ook meteen de uitbreidingen 2 en 3 erbij heb gekocht. Wie komt er een spelletje meespelen?

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mag ik?!

Ik ken het niet, maar ben leergierig en nieuwsgierig. ;-)

9:59 a.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Nou kom binnekort wel weer keertje langs als ik weer tijd heb.
ff in mijn agenda bladeren.


*gwennus ontdekt dat ze geen agenda heeft en van schrik rent ze naar de winkel om er één te halen*

10:26 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Nou, we zijn al met z'n vijven, nog een iemand erbij en we zitten aan het maximale aantal deelnemers ;-)

5:56 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik hou van spelletjes! Munchkin ken ik echter niet...Kun je niet in 't kort uitleggen hoe het gaat? Mijn beide dochters vinden spelletjes doen ook erg gezellig, en we zijn het eeuwige yahtzee of rummikub een beetje beu....

11:25 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nou, vooruit, doe ik ook mee.

Aangezien Groningen de meest centrale plaats in de wereld is, komen jullie vast en zeker bij mij op bezoek, he ;) :)

7:39 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Als jullie zin hebben om naar alphen te komen wil ik best een keertje als gastvrouw optreden hoor ;)

@Goentah: munchin is een soort roleplaying game, maar dan met kaarten. Je speelt een persoon en slacht monsters af die minder sterk zijn dan je zelf. Als dat lukt krijg je schatten waardoor je weer sterker wordt. Lukt het niet moet je rennen voor je leven... Je kan je medespelers vreselijk dwars zitten of juist helpen. Het is erg grappig, en bijna alles mag. Kijk anders eens op google, is het wat uitgebreider op te vinden.

6:11 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home