Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, november 03, 2005

Bedankt

De gehele dag word ik er al mee geconfronteerd. Wat ik ook doe, ik word er aan herinnerd. Ik kan niet eens rustig een sigaret aansteken of het steekt de kop op, om dan mijn rookplezier te vergallen met een irritant gejengel. Als ik erover na ga denken wordt het zelfs nog erger. Onverdraaglijk bijna. Zelfs typen is een crime. Er bestaan middelen om het tegen te gaan, dat weet ik. Maar dan moet je ze wel net even bij de hand hebben.

Mevrouw Mug, wat fijn dat u de moeite heeft genomen om mij vannacht precies in het topje van mijn duim te steken. Bedankt dat u mij getuige laat zijn van een onvervalst stukje vakwerk.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toch wel cool dat de muggen je helpen te stoppen met roken ;) :)

7:31 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

deze mug had het beste met je voor ;)

10:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vast niet zo erg als een dikke snee in je vinger. Zoals ik twee maanden geleden had. :-)

10:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Die verdomde late muggen, die nog even op het laatste moment bloed willen hebben. Eikels :(

11:19 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het is tijd voor de nachtvorst, dan zijn ze allemaal heeeeeel snel dood.

11:34 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Lastig, maar gelijk nam hij jou te pakken :-p

2:57 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig bedoelde ik natuurlijk, niet gelijk

2:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik leef met je mee! Dan zit je gvd in november en dan word je nog gestoken door een mug! Mevrouw Mug heeft mij van de week ook te pakken gehad en niet 1 keer, maar wel 6 keer!! Waarvan eentje midden op mijn wang... :-(

7:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vervelend.......

11:32 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home