Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, oktober 30, 2005

Best apart

Achteraf gezien had ik er een foto van moeten maken. Dit was werkelijk uniek. Nog nooit vertoond. Ik wist niet eens dat het mogelijk was. Maar helaas voor jullie, ik luister altijd naar m'n schoonmoeder. Dus toen zij zei dat ik het er gewoon met een sopje af kon halen voegde ik daad bij haar woord.

Er zat namelijk schimmel op m'n laarzen. Donzig en in 5 kleurschakeringen. Van grijs naar groen tot roestrood.

J. mag nooit meer mijn schoenen in de meterkast opbergen.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

In vijf kleuren, nog wel.
Dat is een hyperactief schimmeltje geweest.

5:41 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

wow!! schimmel op je laarzen??? heolang stonden ze in die meterkast?

Foto was wel mooi geweest ja!

7:54 p.m.

 
Blogger Petra said...

Schimmel op je laarzen... Jammer, daar had ik wel een foto van willen zien!

8:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Beetje last van vocht?
Stonden er ook al padde(n)stoelen op? Misschien heb jij dan wel een rood met witte stippen (zie log van foefer)?

9:36 p.m.

 
Blogger Renesmurf said...

Als je ze er maar vaak genoeg uithaalt hoeft het geen probleem te zijn, lijkt mij.

10:16 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hahaha.... lang niet in de schimmel uhhh meterkast geweest?

11:30 a.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik hoop dat de schimmel er niet IN zit....:-( Heb je wel goed gekeken voor je ze aan deed??

1:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Meterkast is ook niet de meest handige plaats om dat soort dingen neer te zetten, he. Altijd wel wat vochtig...
Nja, kan gebeuren. Heb je ook weer je bijdrage geleverd aan het voortbestaan van de natuur. :)

4:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

OH my god... nu zeg je wat: ik had er een foto van moeten maken.

HMm ik had vorige week een filmpje moeten maken van de date met leuvens lekkerste (althans dat dacht hij zelf, die meneer chili)

dat was pas lachen geweest

3:08 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home