Welkom in de wondere wereld die Corine heet

woensdag, november 02, 2005

Waarom...?

... waarom kan ik niet afwassen zonder te spetteren zodat het er een keer niet uitziet alsof ik in m'n broek heb gepiest?
... waarom kruipen katten altijd in een tas?
... waarom moet men altijd op knopjes drukken, ongeacht wat het gevolg zou kunnen zijn?
... waarom heb ik een hekel aan het huishouden?
... waarom word ik sachrijnig als ik moet eten?
... waarom schrijf ik een leuk idee niet op voordat ik het weer vergeet?
... waarom lust ik geen kaas maar wel boter?
... waarom willen mannen áltijd sex en vrouwen niet?
... waarom wil ik 's avonds niet naar bed, en er 's morgens juist niet uit?
... waarom droom ik altijd van die belachelijke dingen?
... waarom heb ik altijd een koude kont?

Soms heb je wel eens van die dagen, dat je gewoon wilt weten, waaròm?

11 Comments:

Blogger Gwendolin said...

vraag je je dan alleen maar af waarom en ga je dan weer verder.

of ben je dan ook serieus bezig met het zoeken naar een antwoord?

9:08 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ha ha! Wat een vragen :-) Het zit je wel dwars, he?!
Dat van die koude kont vind ik heel apart! Misschien omdat ie uitsteekt?? Of zou formaat er niks mee te maken hebben??
Doe dan wat over je billen, een lange trui of zo, of een brede sjaal om je kont geknoopt! Staat ook nog best apart!
En waarom word je chagrijnig als je moet eten...tsja...Heb je geen zin om te koken, of is je bloedsuiker gedaald zodat je wat chagrijnig bent?
Mijn jongste werd vroeger rond 5 uur altijd verschrikkelijk chagrijnig. Niet te genieten gewoon, en vervelend ook nog. Als ik haar even iets te eten gaf was dat over!

11:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

- omdat je een meisje bent
- omdat katten raar zijn
- omdat knopjes er zijn om op gedrukt te worden
- omdat je ook maar menselijk bent
- omdat je raar bent
- omdat je anders nix meer hebt om te vergeten
- omdat boter soms nét iets minder vies is dan kaas
- omdat mannen mannen zijn en vrouwen vrouwen
- omdat slapen volledig overbodig is, maar een opgewarmd bedje niet
- omdat dromen raar zijn
- daarom.

Hee, ik ga een boek schrijven. Het boek met alle antwoorden. Damn, iemand was me voor...

1:05 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

heeft U mischien last van een beginnend winterdepressie??

11:02 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zet ergens een knop neer met de tekst "Don't push this button" en wedden dat binnen 5 minuten iemand erop heeft gedrukt?

Such is life...

11:37 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

"Waarom weet ik de antwoorden op bovenstaande vragen niet?" past ook wel in het rijtje?

2:46 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Tsja....de belangrijkere vragen van het leven, haha!!
Ik heb niet altijd een koude kont, maar andere lichaamsdelen die uitsteken zijn ook vaak koud!!
En het huishouden is gewoon saai,ik heb een week vrij en dus al heel wat dagen de tijd, maar gewoon geen zin...
Ik lus wel kaas en boter.
Ik wil ook wel eens sex.
Ik wil soms weleens lekker in bed liggen om alleen maar te hoeven lezen, maar opstaan is sowieso een probleem, dus ook als ik 's avonds wel naar bed wil!
Dromen, hoe raar ook, zijn leuk (meestal). Schrijf je ze wel eens op?
Katten zijn raar, die van mij liggen ook altijd in of op een tas.

2:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En 'waarom' schrijf je logjes over 'waarom'? En waarom denk jij dat jij dat er altijd een 'waarom' moet zijn? En 'waarom' zou je je dat af moeten vragen? En 'waarom' komen sommigen in een psychiatrische inrichting terecht? En waarom heb ik daar inmiddels wel een idee over? Komt dat door de 'waarom'-logjes?
pfff

4:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

* geen probleem met afwassen; ik ben een talent
* katten? donder die beesten buiten en je hebt er geen last van
* knopjes drukken? PUSH the button, let me know (sugababes)
* huishouden? geen problemen mee, behalve dan dat ik dwangmatisch schoonmaak
* eten maakt me blij
* sommige vrouwen willen altijd sex
* lekker vroeg naar bed (in combi met het vorige)
* dromen onthoud ik haast nooit, behalve als ze over vliegvelden, treinstations, uitvallende tanden en sex gaan.
* IK BEN HEEL ANDERS DAN JIJ... EN TOCH OOK DIE KOUDE KONT KEN IK. TIJD DAT OOK JIJ WAT AAN DIE CELLULITES GAAT DOEN. HHAHAHA, KLOPT TOCH HE? Dat koude gevoel op benen en kont is m.i. alleen door vetophoping (cellulites).
Of heeft het bij jou een andere reden>??

Pssst: sorry dat ik die luta-gek mee heb gesleurd naar jouw log

7:00 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Jullie hadden je ook af kunnen vragen waarom ik niets beters had om te loggen...

Pfew... Heb ik even mazzel! :-)

Goentah, zelfs na een uur in bed met j., ongeacht wat we doen, is ie nog steeds koud...

Velv, ik heb een hoop rare dingen op-aan-in mijn lichaam, maar celulitus hoort daar niet bij...

10:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Heb je de antwoorden al?
Laat me ff weten waar ik dat soort antwoorden kan vinden ik heb ook nog wel waarom's. ;-)

11:34 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home