Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, november 06, 2005

Geheimzinnig

Sinds ik dit weblog heb krijg ik regelmatig de vraag (mijn moeder is recordhoudster) of ik het niet vervelend vind dat iedereen dit zomaar kan lezen. Nou nee dus, anders deed ik het niet. En buiten dat, de dingen waarvan ik niet wil dat iedereen het weet zet ik er toch niet op.

Maar hoe meer ik er over nadenk, hoe minder dingen er zijn die eigenlijk niemand mag weten. Ik heb geen geheimen. Ik moet echt heel hard en diep nadenken om iets omhoog te halen wat ik nog nooit met iemand gedeeld heb. Ben ik dan zo'n flapuit? Wat mezelf betreft kan ik daar niets anders dan ja op zeggen. Aan de andere kant heb ik wel weer veel geheimen van andere mensen in bewaring. En dat kan ik dan wel weer voor me houden, en kan er zelfs voor liegen om te zorgen dat het zo blijft.


Wie durft er een geheimpje te verklappen?

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mijn geheim? Die houd ik graag geheim. Een openbaar geheim is namelijk geen geheim. ;-)

9:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Pssssst: als ik eh... ongesteld ben, heb ik trek in augurken :D

9:51 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

EN chocola.

9:51 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Hahaha, het is toch al lang geen geheim meer dat vrouwen zin hebben in vreemd voedsel én chocola als ze ongesteld moeten worden???

10:03 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

Haha, meisie jij weet al veel te veel geheimpjes van mij. moet er daar nog echt eentje bij ;)

10:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik kan wel een geheimpje verklappen, maar kun jij er wel een bewaren?

(ik in ieder geval wel ;) )

10:59 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Gwen: ow, zijn al die dingen geheimen dan?? ;)

@michiel: toch het stukje nog een keer goed lezen....

11:21 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik heb een paar heel persoonlijke 'geheimen' op mijn blog geplaatst, misschien té persoonlijk....Ik weet niet of ik dat zo snel weer ga doen. Of misschien is nu alles wel gezegd, en hoeft het niet meer!

7:48 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet of ik dat eigenlijk echt nog heb... geheimen... lijkt me zo schoolmeisjesachtig en dat ben ik uiteraard al lang voorbij. Nu enkel volwassen geheimloze praat voor mij ;-)

9:27 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home