Welkom in de wondere wereld die Corine heet

maandag, november 07, 2005

Controle

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heb ik ook gehad!!!
raar he?
Ben zo onbeschoft geweest je te linken, als je bezwaar hebt laat je me het dan even weten?

12:02 p.m.

 
Blogger corinepien said...

nee hoor, ik link je gewoon terug! Das nog veel erger! :)

12:06 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Huh! Ja, dat heb ik ook. Meerdere malen. Heb het ministerie maar ff gebeld en daar ene T. Hunkink gesproken, het schijnt dat ze met een onderzoek bezig zijn naar webloggers ivm copyrights. Volgens mij kopieren webloggers teksten en plegen ze veel plagiaat zonder bronvermelding. Alleen als er een klacht is geweest, bezoeken ze de websites. Als er een serieuze aanklacht geformuleerd gaat worden dan hoor je dat vanzelf. Hij zei overigens (off the record) dat als mijn website vaker door MvJ wordt bezocht ik beter even kan 'pauzeren'. Dan neemt hun aandacht vanzelf weer af... Lijkt wel een film, hè!
Wil jullie niet bang maken, maar vond toch ff dat ik het moest melden...

1:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

He, dit klinkt veel te eng...
En zoveel kopieer ik niet, maar moet je dan ook bij foto's de bronvermelden en zo???

1:41 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@knopje: YeP!

3:23 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@Plompie: jou geloof ik niet meer he!!

7:04 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@Plompie: jou geloof ik niet meer he!!

7:05 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home