Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, november 15, 2005

Jongen/meisje

Het idee is afgekeken van Binnenstebuiten. Ik vind zelf de uitslag niet zo verrassend, ik verkondig al zolang ik me kan herinneren een jongens-meisje te zijn. Maar stiekem ben ik toch wat minder vrouw dan ik dacht. Hoe zit dit bij jullie?

You Are 60% Boyish and 40% Girlish
You are pretty evenly split down the middle - a total eunuch.
Okay, kidding about the eunuch part. But you do get along with both sexes.
You reject traditional gender roles. However, you don't actively fight them.
You're just you. You don't try to be what people expect you to be.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik ben van allebei 50% erg leuke test

9:24 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik ben niet anoniem
kom hier alleen niet uit het invullen van mijn gegevens gaat iedere keer fout
gr partygirl
reactie hierboven is dus van mij

9:25 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb precies hetzelfde als Capt Corsaire.

"Even if you're not a girl, you're very feminine.
You're in touch with your feelings, and your heart rules you."

Jeutje.

10:40 a.m.

 
Blogger corinepien said...

No Oh! eb Capt. Corsaire, dan vullen wij elkaar dus mooi aan! :-)

5:27 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hahahaha, ik 50 - 50 hoe bedoel je precies goed verdeeld :D

6:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

50/50. Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Laatst vroegen ze nog aan mij of ik lesbisch was, toen zei ik nog nee..... moet ik nu gaan twijfelen?

8:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Volgens de test ben ik maar 30% boyish. Dat-kan-niet! ;)

8:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb de test nog niet gedaan - dan crasht mijn antieke laptopje, vrees ik... :-)
Ik gok op een vergelijkbare uitslag. Ik heb mezelf ook altijd de jongensachtige variant van een meisje gevonden, heb ook altijd vooral jongens als vrienden gehad. Maar ik word wel steeds meer meisje-meisje, geloof ik.

8:46 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Van Gwen en Mo had ik niets anders verwacht!

Steve: als je er over wilt praten geef dan even een seintje

Act: wat jij wilt!

Foefer: Hoe herkenbaar!

9:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zolang als ik me kan herinneren ben ik altijd 'one of the boys' geweest. Ik heb altijd meer vriendjes dan vriendinnetjes gehad. Echter, de laatste tijd heb ik ook steeds meer vriendinnetjes. Ik denk dat ik een vergelijkbare uitkomst zal krijgen als jij Corine....ik doe 'm nu even....

En jawel: 60% boyish en 40% girlish!!!

Ik had niet anders verwacht! Haha!!

10:34 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Foefer en knopje: hebben jullie er dan ook alijd last van dat de vriendinnetjes van al die vriendjes zo moeilijk kunnen doen?

10:38 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik ben 60% girlish en 40% boyish. Die uitslag valt me niet tegen, per slot van rekening ben ik vrouwelijk ;-) Het zou wel stoerder staan als ik meer jongensachtig was, maar jah...

10:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

@Corine: soms wel, maar meestal weten ze wel dat ze zich geen zorgen hoeven te maken. Bij mijn vrijgezelle vriendjes is het vaak zo dat de omgeving (vrouwen in de kroeg) denkt dat ik een relatie heb met hem. Dat houdt dan weer in dat deze vrijgezelle vriendjes minder kans hebben op een 'interessant'
praatje in de kroeg. Das best grappig!

11:49 p.m.

 
Blogger Petra said...

Even voor de test. Ik ben een jongetjes moeder. Ik kan er dus niets aan doen...

8:10 a.m.

 
Blogger Petra said...

50/50... Toch best goed vind ik.

8:14 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Ik heb grote broers. Dus ben ik ook onschuldig!

@knopje: maar zelfs als je die meisjes enthousiast gaat vertellen hoe blij ik wel niet ben met mijn vent, blijven ze achterdochtig... En inderdaad, als vrijgezelle man is het soms ook niet makkelijk, een vrouw in de buurt.

Zo had ik een tijdje terug een aanvaring met het broertje van Mo. "Zag je dan niet dat ik sjans had dan??" ehh, nee? Maar uiteindelijk heb ik ze wel mooi samen in gesprek gebracht en was hij zelfs blij met mijn versiertips. Het heeft helaas niets geholpen. :-)

6:15 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home