Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, november 10, 2005

Balen

- De best werkende deodorant ooit is uit de handel genomen.
- Mijn favoriete Conimex gerecht is met de noorderzon vertrokken.
- De tampons die ik het prettigst vind in gebruik zijn in geen een winkel meer te krijgen.
- De dropjes waar ik aan verslaafd was hebben een vernieuwde smaak gekregen en zijn niet lekker meer.
- De gebruiksvriendelijke zakjes kattenvoer voor twee katten zijn verdwenen uit de winkels.
- Het merk van de mascara met de beste kwaliteit-prijs verhouding bestaat niet meer.
- De lekkerste voorgesneden-groenten-mix is uit de schappen van de supermarkt geschopt.

Wat zal het volgende vaste onderdeel van mijn boodschappenlijstje zijn wat ik tegen mijn zin moet scrappen?

12 Comments:

Blogger corinepien said...

Vertel!

6:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

we worden oud.....

8:38 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Scrappen?? :-) Als dat scrappen is, scrap ik ook! Mijn lekkere mierikswortelsmeerkaas (van Cantadou) is bijna nergens meer te krijg...Ik was er aan verslaafd...
Er zijn teveel producten, ze komen en ze gaan, door de grote keus is de markt te klein. Helaas.
Ik kan je wel een nieuwe deo aanbevelen: Rexona, de activ-reserve cotton dry (24 hrs protection). Hele mond vol, maar hij werkt goed en ruikt beschaafd!

10:58 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Haha, had dus schrappen moeten staan... Maar je weet vast wel welk woord ik vaker gebruik...

De deo die ik mis was ook een rexona, be n ze nu omstebeurd aan het uitproberen, maar ze halen het allemaal niet bij die ene...

11:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Misschien is het wel de hele supermarkt die geschrapt moet worden straks...

8:11 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zo gaat het altijd.
Als iets te goed is en lang meegaat, wordt het uit de handel genomen, want dan wordt er niet genoeg meer van verkocht (het gaat immers lang mee).

Ik ben op deze manier ook al de lekkerste drankjes en snoepjes en de beste scheergels misgelopen. Grr.

10:53 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Welke deo was dat dan?

2:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Laat me raden .......

het is vast en zeker een Hoogvliet!!! Die zijn een ster in het uit de schappen halen van prettige produkten...elke keer weer spannend wat ze wel of niet hebben

4:01 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Oeh, da's bijzonder vervelend... Mijn 'favorieten' zijn gelukkig nog gewoon verkrijgbaar, geloof ik, maar laat ik maar even afkloppen...

4:35 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Dennis: laat hij nou heel toevallig volgende week 3 dagen (!) dicht zijn....

@Oh: zou dat echt zo werken? Die dropje gingen trouwens helemaal niet lang mee hoor....

@rose: ook een rexona activ-reserve cotton dry (24 hrs protection). Ben nu 3 verschillende versies aan het uitproberen, maar geen een is zo goed als die ene die niet meer bestaat...

6:09 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@ikkus: helemaal gelijk, maarre, maa uzelf eens bekend!

@Foefer: ik hoop dat het werkt...

6:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ikkus is ikkus en da's genoeg toch?

10:20 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home