Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, december 13, 2005

Bij de opticien

"Je hebt last van {moeilijk woord}. Dat zijn een soort beestjes die tussen je wimpers leven. Je kunt er vanaf komen door een maand lang minimaal een keer per dag je ogen te wassen met babyshampoo."

Ik kijk haar verbaast aan en knipper een paar keer met mijn ogen. De beestjes knipperen hoogstwaarschijnlijk mee. Ter plekke besluit ik dat het prima samen gaat, die beestjes en ik.

"Groot gelijk", zegt de opticien. "Zolang je er geen last van krijgt zou ik het ook niet doen."

8 Comments:

Blogger Gwendolin said...

waooh klinkt waizg, en best wel ee beetje eng.

8:32 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Smeer je die niet dood met mascara dan?

8:46 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Moniek: :) Cool!

@Gwen: bij de opticien waren ze er vrij rustig over, dus het zal wel meevallen

@penguin: blijkbaar zijn ze mascaraproof! Of zijn het allemaal meisjes ;-)

10:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ogen wassen met babyshampoo?

Wat is dat voor een kwakzalver? :)

12:25 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Beestjes in je wimpers?? Ben benieuwd wat voor beestjes dat nou zijn.

Nog een leuke bril uitgekozen? Of lenzen?

1:06 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Jakkes, beestjes! Zijn het een soort wimper-luizen??
@Oh!: vroeger spoelde men lenzen ook uit met babyshampoo. Het kan geen kwaad denk ik...(alhoewel??)

6:03 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: ze zeggen altijd dat babyshampoo niet prikt in de ogen toch? En misschien hebben deze beestjes wel geen ogen...

@Esther: Bril alleen op zondag, anders lenzen!

6:05 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: he bah, door dat 'luizen' heb ik spontaan jeuk aan m'n ogen!!!

6:06 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home