Welkom in de wondere wereld die Corine heet

donderdag, december 08, 2005

Miep

6 Comments:

Blogger Gonda said...

Wat een lief koppie! Ik hoop dat de verbetering door gaat.
Hou haar plasgedrag maar goed in de gaten.
Knuffeltje van mij voor Miep!

10:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

He, van de week lukte het me niet op je log te komen. Nu probleemloos. Poes met nierproblemen? Pijn met plassen? wat zielig!

10:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ja, ik wist het! :-)

8:39 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Goentah: knuffels worden momenteel grommend in ontvangst genomen, maar vast wel ergens - diep van binnen - gewaardeerd!

@Penguin: en niet alleen bij het plassen helaas

@Oh!: :)

9:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

HEBBEN!!!!!!

Moet ze nu ook aan het speciale voer? Die van mij wel en dat is niet leuk, want dat is heeeeeeel duur!!

6:21 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Whaha, echt niet!

Van mij! Van mij! Van mij!

Speciaal voer is gelukkig niet nodig. Ik heb wel net ondekt dat kat nr. 2 last heeft van wormen (je wil niet weten hoe!), dus dat is ook weer een duur geintje.

6:32 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home