Welkom in de wondere wereld die Corine heet

dinsdag, december 06, 2005

Werk in uitvoering


Vanochtend wordt er hard gewerkt. Er wordt gebeiteld, gezaagd, gehamerd en gesneden. En wat een pret, ik mag overal getuige van zijn. Sterker nog, ik sta zelfs in het middelpunt van de belangstelling.

Vrolijk word ik er niet van. Mooier wel, uiteindelijk. Ik zit namelijk hier.


*update*

Het viel reuze mee. Ik heb niet langer dan 5 minuten in de stoel hoeven zitten, en de chirurg deed z'n best. Alleen dat gekraak en gewrik kan ik maar niet aan wennen. Heb nu een dikke gloeiende wang en de pijnstillers doen gelukkig hun werk. Ik ben door naar de volgende ronde!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gesneden?
Ieks.

Ik steun je geestelijk, hoor!

9:11 a.m.

 
Blogger Gwendolin said...

duim duim, komt goed. denk maar dta ik je hand vasthoudt.

10:10 a.m.

 
Blogger Petra said...

Leve de pijnstillers! Heb je er genoeg?

2:38 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

pfff altijd erg als ik er over lees dan voel ik het al

8:29 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Grote meid! Zie je wel dat het mee viel? :-)

10:20 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Een virtueel kusje op de wang! Mwa! Beste pijnstiller die er is... Of doet dat juist pijn? ;-)

10:06 p.m.

 
Blogger corinepien said...

AU!

10:23 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home