Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, december 04, 2005

Wurm of worm?

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Meer niet voor dit weekend?

2:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Beide denk ik ;-)

2:49 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Lees jij die waanzinnig om te weten boekjes?? :D

2:55 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

even flink dooreten pien!

3:03 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Dennis: dit is n.a.v. het jarig geweest zijn

@Rose: Ja! En ik schaam mij er niet voor ! :D (en zo wordt ik over een paar jar met stip de favo tante van mijn neefjes!!)

@Gwen: de griep helpt goed mee!

3:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Allemaal nog te lezen. Wauw.
Mijn stapeltje Nog Te Lezen is iets kleiner. Vier boeken, namelijk.

8:36 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Oh!: ja, heerlijk he! Ik raak altijd lichtelijk in paniek als ik niets te lezen heb... Ik kan weer even een maand of 2, 3 vooruit!

8:46 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vermoedelijk krijg ik morgen van de Sint ook weer een boek, dus voorlopig heb ik ook nog geen tijd voor verveling als het om leesvoer gaat. De stapel loopt weer op!

9:22 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik heb 2 boeken gekregen, boekJES eigenlijk, dus zal er snel doorheen zijn!
Bij jouw stapeltje zitten een paar die ik ook graag zou willen lezen. (Saskia Noort en Simone v/d Vlugt)

10:22 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb er ook nog 14 klaar liggen die er om schreeuwen gelezen te worden! Domme ik heb onlangs weer een tv op mijn slaapkamer geinstalleerd en nou lees ik opeens weer een stuk minder. Misschien dat kreng maar weer moet opbergen. Ben erg benieuwd naar dat boek van Mosse, die raadde iemand me namelijk onlangs nog aan. Kan je me laten weten hoe dat boek was???

9:32 a.m.

 
Blogger corinepien said...

@Neilz: en wat is het geworden?

@Goentah: Simone schrijft erg lekker vind ik zelf. Ken je haar jeugdboeken ook? Vind ik ook allemaal de moeite waard, heb er zelfs een met handtekening :-) Heb 'm zo gekocht, kwam er pas later achter.

11:15 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Knopje: ik heb bewust geen tv in de slaapkamer... Niet vanwege mezelf, maar vanwege J. ;-)

Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar Mosse. Ik blijf zelf toch altijd hangen bij schrijvers waar ik al eens eerder iets van gelezen heb, of totdat iemand zegt dat het goed is.

11:16 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home