Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, november 25, 2005

Zelfkennis

Wat doe je als iemand die jou niet kent alleen maar goede verhalen over je gehoord heeft? Laat je die gene dan in de waan of zeg je recht voor z'n raap hoe het echt in elkaar zit? Laatst heb ik voor de tweede optie gekozen. De persoon in kwestie rende er niet gillend vandoor dus bedacht ik dat ik hier ook wel open kaart kan spelen. Jullie zijn in ieder geval gewaarschuwd! ;-)

- ik ben een bitch
- ik flirt en zeg pas op het eind dat ik al bezet ben
- ik ben een rommelkont
- ik ga m'n eigen gang
- ik laat J. z'n eigen overhemden strijken
- ik weiger het vuilnis buiten te zetten (is ook mannenwerk)
- ik maak soms misbruik van m'n reumaknietjes
- ik kan niet tegen meisjesgroepjes, hoewel, niet tegen groepjes in
het algemeen.
- ik ben eigenwijs
- ik heb een (te) grote waffel
- ik stink op de wc
- ik geef knietjes zonder schuldgevoel
- ik weet dat ik in bepaalde dingen gewoon goed ben
- ik ben een aandachtstrekker
- ik laat Mo altijd koken (kan ze veel lekkerder)
- ik ben naïef als het me uitkomt
- ik maak mensen altijd wijs dat ik 15 ben, en dat geloven ze dan ook nog

Wat zijn jullie slechte of minder goede eigenschappen?

10 Comments:

Blogger Petra said...

15 uit 17 doe ik met je mee. Ik strijk wel de overhemden van J. en ik heb geen reumaknietjes...

8:51 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Mijn lijst zou te lang worden voor een log :-)
Grappig dat we min of meer over hetzelfde hebben geschreven! In feite ben ik ook een beetje een bitch, ook al verwacht niemand dat van mij!

11:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zo zie je maar waar een onschuldige maildiscussie toe kan leiden.

Inmiddels maak je mij echter niet meer wijs dat je 15 bent. :)

10:11 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

't Is toch geruststellend te weten dat ook bloggers maar gewoon round characters zijn met plussen en minnen!?!?

12:06 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik heb geen slechte eigenschappen.... ;-) Vind die van jou ook niet zo erg, gelijk heb je!

12:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

uh..ik kan niet tegen kritiek....al mijn slechte eigenschappen probeer ik dan ook verborgen te houden en...... te ontkennen :)

8:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat een spammerd, die Mirjam. ;)

10:03 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vind je het erg als ik WEL gillend wegren?? :-) ik kan overigens ook niet tegen groepjes. Doe mij maar face-to-face...

2:21 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het lijkt wel alsof ik mijn eigen lijstje slechte eigenschappen aan het lezen ben, maar dan net alsn petra, zonder de reumaknietjes! En aangezien ik geen vent heb moet ik zelf het vuilnis buiten zetten en kan ik hem niet dwingen om zijn eigen hemden te strijken. Maar wanneer ik wel een bezet vrouw geweest zou zijn zou ik het ook zo aanpakken!!!
Verder ben ik nogal makkelijk op de kast te krijgen en denk ik vaak niet na voordat ik iets zeg of doe, maar ben ik ook wel weer iemand die graag dingen vooruit plant, ik rook, ik drink, ik ben liever lui dan moe, etc, etc, etc...

3:27 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Knopje: ik zie dat ik nog wat dingen vergeten ben. Maar jij maakt m'n lijstje weer helemaal compleet!

5:40 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home