Welkom in de wondere wereld die Corine heet

zondag, november 20, 2005

Zaterdagavond

We hebben gekletst, serieus gepraat, heel veel gelachen, gedanst en gesjanst. Er is overigens ook nog tegen me gelogen. Het gaat er bij mij niet in dat als een man een dag een meisje mag zijn dat hij dan sokken gaat breien voor z'n broertje.

Bovendien hebben we twee potjes Munchkin gespeeld waarvan ik ze beide heb gewonnen, met dank aan de schattige kniestukken, het sexy leren harnas en de oersterke maillot.

En ik heb ontdekt waarom mannen onderbroeken met verticale streepjes dragen.

Nu ben ik moe. Wil je meer weten over deze avond? Lees dan maar verder bij haar of bij haar. Met een beetje mazzel voelen zij zich iets beter dan mij en komt er bij hen wel iets zinnigs te staan.

12 Comments:

Blogger Gwendolin said...

sterkte meis, en je linkjes kloppen niet ;)
weltruste alvast :)

5:06 p.m.

 
Blogger corinepien said...

Inmiddels wel!

5:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Klinkt erg gezellig.....

5:47 p.m.

 
Blogger Maurice said...

Razige praat bij mij als jij uit bent geweest zeg.
hahahahahahaha :-)

6:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het al met al een fascinerend en bij vlagen volledig onbegrijpelijk stuk logwerk - hulde! Ik klik maar 'ns even door voor enige opheldering... ;-)

6:47 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Act: te gezellig!

@kikkertje: jah, goed he!

@Foefer: :-) Succes!

7:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ook ik ga even verder klikken leuke log

8:37 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

verticale streepjes?? dan lijkt hun geslacht langer?

8:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Als man kun je toch ook sokjes breien voor je broertje?
Wat is Munckin toch leuk he... Hebben jullie de uitbreidingsset nou ook, of niet?

10:00 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Velv: whahaha, je hebt 'm helemaal door! Het werd helemaal lollig toen we ons realiseerde dat de kleinste man in ons gezeldschap een overhemd met verticale streepjes droeg!

@Steve: wat zou jij doen als je morgenochtend wakker wordt als vrouw?

En we hebben gespeeld met beide uitbreidingen.

10:32 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hé, wat leuk: een partydrieluik!

10:03 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

* had graag mee willen doen *

* bladert door agenda *

* maar had al wat anders *

11:12 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home