Welkom in de wondere wereld die Corine heet

vrijdag, november 18, 2005

Genaaid II


Bij de was ontdekte ik een broek van J. met een kapotte zoom. Dus als goede huisvrouw ging ik direct met de broek naar de Turk, om het te laten repareren. Maar helaas. Hij weigerde. Hij wilde stomen, strijken of persen, maar repareren dus niet. "Dit kun je zelf", zei hij beslist. Heel erg beslist. En daar sta je dan. Gelukkig kwam al na enkele seconden de gedachte in me op om m'n mond dicht te doen. Om daarna toch maar weer open te zetten, maar discussie was gewoon niet mogelijk.

Nooit gedacht dat ik nog eens naailes van een vent zou krijgen.

15 Comments:

Blogger Petra said...

En gelukt? Of op zoek gegaan naar een andere turk?

6:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

haha... en kun je nu naaien?

10:26 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat een heel stellige Turk.
Loopt hij toch weer wat centjes mis.

Opvoedkundig erg verantwoord, trouwens. :-)

11:43 a.m.

 
Blogger corinepien said...

Naaien kon ik al, maar liever niet in de broek van een ander! Ik ga er zo eens voor zitten.

En ach, nou wil ie vast m'n moeder niet meer als schoonmoeder, nu hij heeft ontdekt dat ze niet eens een zoompje kan vastzetten!

12:49 p.m.

 
Blogger Gwendolin said...

hahaha.... naaien valt nogniet mee.. Hoeveel anders is het dan borduren ;)

1:06 p.m.

 
Blogger Gonda said...

Ik leef helemaal met je mee...Verstelwerk is NIET leuk! Maar toch heeft die Turk gelijk: zomen kun je zelf! Als het nou een rits was....pfff...Maar een zoompje! :-) Ik ga bijna aanbieden om het voor je te doen! Ha ha!

4:15 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dat hoor ik nou graag... een vent die het aan een vrouw uit moet gaan leggen :-)

4:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Corinepies zegt "Naaien kon ik al, maar liever niet in de broek van een ander!"

Ik denk dat we dit vooral niet dubbelzinnig moeten lezen!!!! :-)))

4:46 p.m.

 
Blogger corinepien said...

hahaha!

Liever niet in de broek van een ander dan J. klopt ook aardig :p

Hoewel het in dit geval dus wel zijn broek was.. Ik ben trouwens nog steeds niet begonnen

5:05 p.m.

 
Blogger justathought said...

huh?.. wil de beste man nou geld verdienen of wat.

9:32 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ook dat heet emancipatie, toch? Haha...

12:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

En en? Gelukt?

5:49 p.m.

 
Blogger corinepien said...

ik moet er nog steeds aan beginnen...

5:51 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

sja werd ik ook maar eens genaaid

8:41 p.m.

 
Blogger corinepien said...

@Velv: moet je maar eens in utrecht gaan stappen, vrijwilligers genoeg! Ook Turken overigens.

10:36 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home